Ügyfélszolgálat

Hétfő-Csütörtök: 8.00-17.00 Péntek: 8.00-14.00

Elérhetőségeink

+36/70-331-48-44
+36/1-501-03-00
ex-id@ex-id.hu

Szolgáltatásaink

Lépjen kapcsolatba velünk!

+ 36/70-331-48-44

ex-id@ex-id.hu

1123 Budapest, Alkotás utca 39/C, B épület, 5. emelet

Telefonos kérdőív lekérdezés, ügyfélelégedettség mérés

Szolgáltatásunkról

A mai versenyképes üzleti világban az ügyfelek elégedettsége és visszajelzése kulcsfontosságú szerepet játszik a vállalatok sikerében. Cégünk elkötelezett amellett, hogy hatékony és precíz telefonos kérdőív lekérdezési és ügyfélelégedettség mérési megoldásokat kínáljon partnerei számára.

Miért fontos az ügyfélelégedettség mérés?

  • Megértés és Elemzés: Az ügyfélelégedettség mérése révén mélyebb betekintést nyerhet ügyfelei igényeibe, preferenciáiba és elégedettségi szintjébe.
  • Fejlesztési Lehetőségek: Az ügyfelektől kapott visszajelzések alapján hatékonyan fejlesztheti termékeit és szolgáltatásait, növelve ezzel az ügyfélhűséget.
  • Versenyelőny: Az elégedett ügyfelek lojálisak, és nagyobb valószínűséggel ajánlják vállalatát másoknak, ami növeli piaci részesedését.

Szolgáltatásaink

  1. Telefonos Kérdőív Lekérdezés:
    • Személyre Szabott Kérdőívek: Tapasztalt csapatunk segít Önnek a kérdőívek megtervezésében, hogy a legfontosabb információkat nyerhesse ki.
    • Profi Operátorok: Képzett operátoraink udvariasan és hatékonyan veszik fel a kapcsolatot ügyfeleivel, biztosítva a magas válaszadási arányt.
    • Adatgyűjtés és Elemzés: Az összegyűjtött adatokat részletesen elemezzük és átlátható, könnyen értelmezhető jelentéseket készítünk belőle.
  2. Ügyfélelégedettség Mérés:
    • Folyamatos Monitoring: Rendszeres visszajelzéseket gyűjtünk ügyfeleitől, hogy mindig naprakész információkkal rendelkezzen.
    • Pontos Riportok: Az eredményeket részletes riportokban prezentáljuk, amelyeket Ön könnyen felhasználhat üzleti döntései meghozatalához.
    • Stratégiai Ajánlások: Az eredmények alapján javaslatokat teszünk a lehetséges fejlesztési irányokra, hogy tovább növelhesse ügyfelei elégedettségét.

Miért válasszon minket?

  • Szakértelem: Több éves tapasztalatunk van az ügyfélelégedettségi mérések és telefonos kérdőív lekérdezések terén.
  • Rugalmasság: Szolgáltatásainkat teljes mértékben az Ön igényeihez igazítjuk.
  • Megbízhatóság: Ügyfeleink elégedettsége a legfontosabb számunkra, ezért minden projektet a legnagyobb gondossággal kezelünk.
Scroll to Top